fredag 20 maj 2011

Stal av Awesome-Anna

När jag vaknar på morgonen ramlar jag nästan ner för stegen. Måste nå alarmklockan borta på bordet.

Värsta stadiet i livet är / var hittills typ förra året vid den här tiden då jag inte hade nån plan, var stressad för skolan, deprimerad typ, stökig familj, stress stress stress. enligt en del folk gick jag ner i vikt. jag märkte inte.

Den bästa känslan är när jag bara är nöjd helt enkelt. När vädret inte är för varmt eller för kallt, när jag har lagom mycket att göra, har vänner och fina dagar. Och när jag kan göra nått galet som att unna mig nått dyrt eller gött utan att behöva tänka på konsekvenserna.

Jag är rädd för att komma hem. Lite grann på sätt och vis. Har ingen aning vad som väntar uppe i Norr. Hur har folk ändrats? Hur har jag ändrats? vart är mina vänner som drog?

Jag tycker det är fascinerande hur lika människor ändå är. Även på andra sidan jordklotet. Alla funkar på typ samma sätt.


Jag skulle vilja ha mycket pengar och ett oändligt år som gör att jag kan va hemma i oktober och också hinna fara överallt jag vill fara.

Jag ogillar dryga skitar till människor och pissdåligt väder som förstör mina planer.

Jag tycker om att känna mig smart och åskväder med lagom mycket regn. Och mina vänner! <3

Nu för tiden lyssnar jag på samma gammal vanliga röra som alltid, fst jag hittar nya band då och då att slänga in i smeten.

Nu för tiden tittar jag mest på Vampire Diaries, i väntan på true blood.

Bästa dagen på veckan Onsdagar. Är ledig, ofta ingen hemma. Jag chillar stenhårt hela dan.

Folk brukar säga att himlen är blå.

När jag blir arg slår jag saker, skriker, gråter av ilska om jag blir riktigt arg.

Jag grät senast lite grann i går när jag läste en bok där huvudpersonens morfar dog och det var hans begravning. Då saknade jag min morfar. Som var bäst.

I sommar ska jag , sommaren för sverige alltså, för här är den redan över och blir vinter, ska jag chilla och frysa. avundas svenskarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar