lördag 7 maj 2011

lite bilder

I tisdags så träffade jag två andra svenska au pairer. en (Linn) bor här i Ellerslie och är mycket trevlig. den andra (Karin) hann jag inte prata så mycket med. Vi såg Thor. Den var helt ok. jag och linn ska träffas i veckan och baka nått gott. om nom nom.
Idag lyckades jag med att inte göra vad jag tänkte. Tänkte gå till en chokladbutik längre upp längs gatan. For med Phillipa till biblioteket och sen till en galleria med bara billiga outlet butiker. tnkte köpa en tröja. blev en kjol, en rejäl bh och ett par kortpyjamasbyxor. så det kan bli.
Pratade förövrigt med kära fröken Ida i över en timme på skype. när hon ringde möttes jag av ett snorande, snyftande, ansikte. Hon hade tittat på vampier diaries som tydligen var hemskt sorligt idag. heheh! söta Ida du är ju finast.


lite bilder--->

Jag och P ute på promenad i bushen.
Auckland C by night



Fina typer

Fler fina typer


Parken jag gillar nära huset


Dagens outfit. Märk det nytrimmade håret. (eget hantverk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar