söndag 15 maj 2011

Osociala jag

Gillar myspace nya layout. man kan göra långa spelningslistor på ett lätt sätt så som ersättning för spotify så funkar det galant.
Är ej på soc. humör idag så jag har mest hållit mig på mitt rum. Grabbarna har haft en vän var över så full rulle i huset. var skönt igår då det bara var jag och Tom hemma på kvällen. Så vi såg på monthy python och yahtzees spelrecensioner. Var ju som att chilla med knäckebröderna.
Jag har lite svårt att få kontakt med Tom, och enligt Marslaidh (tror jag det stavas, jag kommer inte ihåg, mormodern iaf) så har han varit så där avståndstagande med alla sen deras morfar dog för några år sedan, och sen att alla dessa au pairer stannar max ett år och sen försvinner. kan inte va så lätt alltid. David har det lättare
.
Köpte the hound of baskerville idag i en lite bokaffär som jag gillar. fick gå runt i tre andra innan jag hittade den. hur svårt ska det va att hitta en sherlock holmes bok egentligen, tänkte jag. måndag imorrn. får se vad jag gör. kanske gå på bio igen?

1 kommentar: