lördag 28 maj 2011

Jag hatar blogger

blogger har i flera dagar hindrat mig från att dela med mig av mina fantastiska alldagliga erfarenheter som egentligen inte är så hemskt intressanta, och världen borde kanske besparas dom med rätta, men det är min blogg, så jag vill skriva om att jag tog en promenad till One Tree Hill som har en park runt sig som ser ut som jag föreställer mig engelsk landsbygd med stora ekar och kor och fasaner.
Jag vill skriva om att jag börjat sticka en halsduk och att garnet tog slut på en dag så jag måste köpa nytt och bli bättre på att laga tappade maskor. Jag vill berätta för hela världen att idag var jag, Karin och Linn i Takapuna, åt sushi, gick längs stranden, drack kaffe, tog färjan, tog tåget, hyrde filmen och köpte pizzan. Så om bajs-blogger undanhåller mig det nöjet fler gånger ska jag flytta.

P.s. Vi har nu köpt Risk. Grabbarna kan förvänta sig att bli arse-kickade.

P.p.s. Såg ascool sten och megastort träd idag



Händerna! ser ni händerna! det där är stenhård sten formad av havet


"Simba! du har glömt mig"

1 kommentar:

  1. Ofta händerna! Galen form där...
    Och Simba får fan ta och skärpa sig nu.

    SvaraRadera