tisdag 26 april 2011

Oh bloggy! I'm a but a fool

Blogga blogga bloga ploga floga hoga. Har int skrivit så mycket på sista tin nä.
Påsken har kommit och varit. Jag har fortfarnade choklad kvar. Muhahah! Dö, vit kanin!


Och på tal om vita kaniner, det har inte gått en dag dom senaste två veckorna då jag inte haft en sjukt detaljerad och konstig dröm som, när väckarklockan ringer, lämnar mig med en känsla av att jag inte alls sovit utan följde efter den vita kaninen istället. Kul. Sov 13 timmar här om dan och tillbringade den dagen med att önska att det var kväll så att jag äntligen skulle få sova. Hoppas jag får sova i natt.

På antingen lördag eller söndag, beroende på vädret ska vi ha valborgsfirande med bangers 'n mash = korv och potatismos, och en brasa ute i trädgården. Hehe. Blir nog skoj.


Har idag passat grabbarna+ deras vän Andrew. Tog dom och såg Rio, som var förvånansvärt kul. Dagen var rätt hektisk men rätt ok. Sjukt trött efter stor middag som jag gjorde med flera olika sorters wok. Om nom nom. Ska äta choklad och läsa Water for Elephants nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar