torsdag 21 april 2011

Grattis på födelsedagen världens bästa mamma!

Idag fyller min kära mor 50 år. hon är precis 30 år äldre än mig så när jag fyller 35 och mamma 65 ska vi ha hundraårskalas. Jag har fixat en jätte fin present till mamma. för det är hon värd efter alla år som hon har orkat ta hand om mig och mina galna syskon.
Du får nått fint att ha jämt. För du vet ju aldrig vad du ska ha på dig när du vill vara fin, bara så du vet så är du alltid finast av alla. Men för att du ska veta det får du den här grejen. Jag lägger den på lådan imorgon. Kommer alltid älska dig hemskt mycket, även om jag skulle fara nånstans ännu längre bort än N.Z. Varken jag eller mina syskon kommer vara hos er för alltid men det är alltid till dig och pappa jag längtar när jag längtar hem, och det kommer jag fortsätta göra tills jag är döden död. Puss på dig mamma och hoppas att du får en fantastisk dag och ytterligare 50 fantastiska år.

2 kommentarer:

  1. Älskade gullunge! Jag har inte kunnat läsa din blogg på jättemånga dagar och har alltså inte sett det du skrev förrän nu! Tusen, tusen tack!
    Saknar dig så jättemycket och blir ju alldeles blöt i ögat av det du skriver. Stor, stor STOOOOR kram från mig till min favorit-Åsa.

    SvaraRadera
  2. bajskorv, nu gråter jag. du är bäst! önskar att jag också vågade säga så där fina saker...

    SvaraRadera