fredag 9 september 2011

Rugby?

Jag är den ända i Auckland som inte ser på rugby just nu, fast invigningen såg jag vilket var fetcool. man kan nog hitta den på tuben snart, sök; rugby world cup 2011 opening ceremony. eller nått.
Vad ska jag skriva?

Jag åker hem till Sverige snart. ledsamt och awesome på samma gång. fast först Dunedin och Aussie :D

Underligt hur det här har blivit "hemma" när jag pratar om huset här, och hur egentligen hemma har blivit "hemma i Sverige" eller "hemma hemma". Så kan det gå.

P.s. Halsen gör fortfarande ont. borde jag kolla upp skiten?

2 kommentarer:

  1. Åsa din svenska börjar svika!!!!!!! Om du var en ända hade du varit en rumpa!

    SvaraRadera
  2. :D Vad glad jag blir att man får snart träffa Ådi-kun igen! Då blir det fika, popcorn och partayy!

    SvaraRadera