fredag 23 september 2011

En sista

Idag har jag gjort min sista ordentliga arbetsdag.
Jag har också slängt ner nästan alla mina kläder i resväskan och om jag jobbar på det så kan jag nog få med mig allt.
Imorgon flyttar jag upp till skrubben och Elias (tysken som ersätter mig) flyttar in i MITT rum. Tråkigt konstigt och awesome.

Jag kommer ha svårt att sova i natt.

På måndag ska jag ner till Dunedin en sista gång. Blir hemst trevligt. Ett tillfälle att bara chilla super stenhårt innan jag kommer tillbaka hit för en vecka sen ut till Australien. Taggar det. \\(^__^)//

Men jag skulle hemskt gärna vilja ha N.z. lite närmare sverige. Skulle underlätta mitt liv.
Kommer sakna dom här männskorna hemskt mycket. Jag får väl börja spara så snart jag är tillbaka i Ume. Så att jag kan fara hit igen. Känns som jag kommer lämna en rätt stor bit av mig själv här, trots fuktig och rå vinter och dåligt isolerade hus. Det finns nästan ingenstet som är lika vackert som landet av det långa vita molnet.

Jag saknar er hemskt mycket.

Här är lite bilder från senaste tiden:














































2 kommentarer:

  1. Fint skrivet Åsa!
    Hoppas du har det soft i Duedin :)
    så får vi snyfta ihop sen när vi lämnar kära Auckland på riktigt :( kram Linn

    SvaraRadera